Algemene voorwaarden

Home/Algemene voorwaarden

1. Boekingen

Otentik neemt alle boekingen in behandeling van personen vanaf 18 jaar.

Otentik behoudt zich het recht om ten alle tijde, zonder opgave van redenen, een boeking te weigeren.

Bij het boeken van een online reservering ontvangt u , na betaling, een bevestigingsmail en bij check – out kan een factuur aangevraagd worden.

2. Prijs

Alle prijzen zijn uitgedrukt in euro.

In de prijs is inbegrepen:

  • BTW
  • dagelijkse opfrisbeurt
  • gebruik van badlinnen
  • gebruik van de verzorgingsproducten
  • gebruik van het internet
  • gebruik van de parking
  • ontbijt of fingerfood, naargelang tijdstip van reservatie

In de prijs is niet inbegrepen:

  • Extra wensen
  • Niet alcoholische dranken, alcoholische dranken ter plaatse verkrijgbaar en afzonderlijk te betalen
  • Het is niet toegestaan eigen dranken mee te brengen.

3. Betalingen

U betaalt bij het online boeken het totale factuurbedrag via een betalingssysteem. Na de betaling ontvangt u een bevestigingsmail van uw reservering en betaling.

4. Annulaties

  • Bij annulering meer dan 4 weken voor de gemaakte afspraak is 25% van het totale bedrag verschuldigd.
  • Bij annulering tussen 7 en 14 dagen voor de gemaakte afspraak is 50% van het totale bedrag verschuldigd.
  • Vanaf 48 uur voor de gemaakte afspraak is het volledige bedrag verschuldigd.

5. Aansprakelijkheid

Otentik aanvaardt geen aansprakelijkheid voor:

  • diefstal, verlies of schade van welke aard ook, tijdens of ten gevolge van een verblijf in de wellness. Indien u iets gebroken of beschadigd heeft, meld de schade aan de receptie en vereffen uw schuld.
  • het onklaar geraken of buiten werking stellen van technische apparatuur en het uitvallen of sluiten van voorzieningen in de spa

De persoon die de boeking gemaakt heeft en diegene die hem of haar vergezellen, zijn hoofdelijk aansprakelijk voor alle verlies en/of schade die voor Otentik zal ontstaan als direct of indirect gevolg van hun verblijf, ongeacht of dit werd veroorzaakt door handelen of nalaten van henzelf.

Bij niet juist gebruik, niet juist achterlaten van de spa kunnen aanvullende (schoonmaak of herstel) kosten worden doorgerekend. Otentik heeft hierbij het recht eventueel de credit card van de klant te belasten.

6. Klachten

Ondanks alle zorgen van Otentik kan het voorkomen dat u een gerechtvaardigde klacht heeft. Deze klacht dient u ter plaatse en direct met de receptie op te nemen, teneinde de receptie in de gelegenheid te stellen e.e.a. onmiddellijk op te lossen. Mocht de klacht niet tot tevredenheid worden afgehandeld, dan heeft u  tot uiterlijk 1 week  na uw vertrek van de spa de gelegenheid de klacht schriftelijk in te dienen via info@otentik–wellness.be

7. Algemeen

Uw contractpartij is NV VDM/ Otentik wellness, Gentsesteenweg 323, 9420 Erpe – Mere.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle boekingen, direct of indirect gedaan bij Otentik.